не заводитьться і не можу зрозуміти причини
|
|
Violator249 | Дата: Вторник, 17.03.2015, 15:25 | Сообщение # 16 |
Лейтенант
Проверенные
Сообщений: 44
Suzuki Burgman AN400
| Цитата AndrewDio28 ( ) Дякую.. Да не за что, лишь бы помогло.
|
Гусев |
| |
AndrewDio28 | Дата: Вторник, 24.03.2015, 22:15 | Сообщение # 17 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| сальники поміняв, не заводиться ніяк. а може бути причина, погані поршневі кольца і прокладка між картером і циліндром???? вона порвана в мене і кольца неважні (вроді китайські якісь)???? і підкажіть будь-ласка ще якщо на кольцах немає ніяких позначок значить вони стандартні (тіпа 39мм)???
|
Boston |
| |
Алекс77 | Дата: Вторник, 24.03.2015, 22:27 | Сообщение # 18 |
Генерал-майор
Проверенные
Сообщений: 607
Honda VFR 400 NC30
| Цитата AndrewDio28 ( ) якщо на кольцах немає ніяких позначок значить вони стандартні На кольцах никаких пометок нет, только на поршне смотри, а лучше просто возьми штангель и пробей диаметр, так будет точнее... прокладку под цилиндр поставь новую...
в теме....:))))))))))
|
Симферополь |
| |
AndrewDio28 | Дата: Вторник, 24.03.2015, 22:41 | Сообщение # 19 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| на поршні написано 2W, штангелем поміряв, діаметр циліндра 39мм, я так розумію це стандарт???
Сообщение отредактировал AndrewDio28 - Вторник, 24.03.2015, 22:42 |
Boston |
| |
AndrewDio28 | Дата: Вторник, 24.03.2015, 23:13 | Сообщение # 20 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| а може бути що в мене стався тепловий прихват (перегрів), і що в такому випадку робити???? міняти ЦПГ чи як??? симптоми на перегрів вроді були, скутер при останній поїздці почав втрачати потужність, а в один момент взагалі чуть не заглох на ходу при швидкості 40 км/год, коротче ледве додому заїхав, а після того він і почав незаводитись. ну клина слава Богу не сталось, але може що могло з поршнем або кольцами статимь????? може їх перекосило чи що????
Сообщение отредактировал AndrewDio28 - Вторник, 24.03.2015, 23:15 |
Boston |
| |
Алекс77 | Дата: Вторник, 24.03.2015, 23:40 | Сообщение # 21 |
Генерал-майор
Проверенные
Сообщений: 607
Honda VFR 400 NC30
| Цитата AndrewDio28 ( ) діаметр циліндра 39мм да, это стандарт...Добавлено (24.03.2015, 23:40) ---------------------------------------------
Цитата AndrewDio28 ( ) а може бути що в мене стався тепловий прихват (перегрів), і що в такому випадку робити???? посмотри есть ли царапины на цилиндре и в каком состоянии поршень, за одно вставь кольцо в цилиндр, сверху... выровняй поршнем его положение внутри цилиндра и посмотри какой зазор между кончиками кольца...
в теме....:))))))))))
|
Симферополь |
| |
AndrewDio28 | Дата: Среда, 25.03.2015, 20:32 | Сообщение # 22 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| зазор між кінцями кілець поміряв, верхнє приблизно 2мм, а нижнє 1,5мм. а скільки має бути?????
|
Boston |
| |
ReZus | Дата: Среда, 25.03.2015, 23:23 | Сообщение # 23 |
Полковник
Проверенные
Сообщений: 529
RaserForester/JogZ2
| примерно 0,5 - 0,25мм
Я мопедик свой не брошу потому что он хороший! :) Байкер, это не тот у кого самый дорогой мотоцикл,а тот кто собрал его своими руками. Чем короче тормозной путь тем длиннее жизненный. ВКЛЮЧАЙ СВЕТ, БАЙКЕР.....
|
Симферополь |
| |
AndrewDio28 | Дата: Четверг, 26.03.2015, 21:05 | Сообщение # 24 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| купив поршень новий з кільцями, фірма TNT (гавно напевне китайське) але в мене не краще стояло. в суботу буду пробувати ставити, якщо вийде завести, піду нажрусь по такому случаю......))))
|
Boston |
| |
ilbas54 | Дата: Четверг, 26.03.2015, 21:10 | Сообщение # 25 |
Подполковник
Пользователи
Сообщений: 147
альфа
| якщо вийде завести, піду нажрусь по такому случаю......))))
А якщо нi, все рiвно НАЖРУСЬ!!!!
|
Республика Коми |
| |
AndrewDio28 | Дата: Суббота, 28.03.2015, 18:48 | Сообщение # 26 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| кароче пацани завів...))))))))))))))) нажрався......... значить як все було, може в когось така проблема буде ще%%%%% 1.міняєте сальники з двох боків ( я міняв і катушку, то есть статор, так як пошкодив його при зйомці ротора, оскільки хотів зняти його саморобним с'йомніком чого крайнє не рекомендую робити нікому, не пожалійте 60 грн. на нормальний сйомнік) 2. промивка карбюратора і лепестка. 3. заміна поршня з кольцами, а у деяких випадках і циліндра, якщо стінки його ужасні 4.два рази буркнув і мій залізний друг завівся, залишилось тільки обкатати мальоха і все.. P.S. Всім дякую за допомогу..... Гарної вам їзди....
|
Boston |
| |
ilbas54 | Дата: Суббота, 28.03.2015, 20:17 | Сообщение # 27 |
Подполковник
Пользователи
Сообщений: 147
альфа
| Братишка! Извини за то, что не обратил внимания на то, что у тебя ДВУХТАКТНИК!!! У меня такая же байда была. Я всегда начинал с сальников. Они имеют свойство "усыхать" даже после отстоя зимой, тем более если это чайна зипы. Но если всё в норме, УДАЧИ на дорогах!!!!!
|
Республика Коми |
| |
AndrewDio28 | Дата: Суббота, 28.03.2015, 22:46 | Сообщение # 28 |
Рядовой
Пользователи
Сообщений: 14
Honda Dio AF28 ZX
| да, якість запчастин в наш час бажає кращого........ майже все китайське гівно, навіть якщо написано що виготовлено в тайвані. "тайвань" зарас тіпа трошки краще гівно з гівна...
|
Boston |
| |